Jesteś tutaj: twojamotoryzacja.pl > Samochody > Hyundai i30 Turbo

Opel Frontera 2.8TD

Jako, że jestem zadeklarowanym zwolennikiem samochodów, które są podobne do pojazdów  z Japonii, to dlatego z dużą radością i satysfakcją przyjąłem premierę nowej terenówki, zwanej Opel Frontera, która  2.8 TD, która ma bardzo terenowy i drapieżny charakter. Jedną z charakterystycznych zalet jest fakt, że w czasie testów na szutrze, czy śniegu, pojazd praktycznie w ogóle się nie ślizgał i nie ulegał jakimś znaczącym otarciom. Najczęstsze wady, które wymienia producent i które często są widoczne, to awarie zawieszenia,  będące największą bolączką w tych pojazdach. Najwięcej radości sprawiała szybka jazda z górki, dlatego, że wtedy układ kierowniczy można było doskonale wypróbować, a zarazem sprawdzić, jak radzi sobie w różnych warunkach. Przed zakupem tego  pojazdu należy wiedzieć, że naprawy mogą okazać się drogie, dlatego jeżeli liczycie na pojazdy oszczędne i tanie w eksploatacji, to na pewno nie będzie to Opel Frontera 2.8 TD. Minusem dużym jest także to, że silnik bardzo buczy pod maską, co naprawdę jest uciążliwe i nie przyjemne, szczególnie podczas dłuższej jazdy. Samochód spala średnio 10 litrów na 100 przejechanych kilometrów. Silnik w tym samochodzie jest bardzo mocny i w późniejszych latach był przerabiany i tuningowany. Wielu z kierowców  doceniło jakość i niezawodność tej terenówki koncernu, o czym świadczą duże liczby sprzedaży na wielu kontynentach na całym świecie. Ważne, jest także to, że silnik ma skłonność do częstego przegrzewania się i uzyskiwania temperatury bardzo wysokiej, która ma zgubne skutki, także na wiele pozostałych części w samochodzie. W środku samochodu jest bardzo standardowo i prosty styl, jest widoczny i tutaj na każdym kroku. Przy kierownicy są proste wahacze kierunkowskazów, jak i dobrze umieszczone pedała gazu i hamulca, do których kierowca ma łatwy dostęp.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.