Jesteś tutaj: twojamotoryzacja.pl > Samochody sportowe > Mercedes-Benz CLK GTR

Kontrolowanie mechanika w ASO

Jak wiadomo, jeśli chodzi o warsztaty dilerskie, to są one przede wszystkim od wymieniania części na nowe, a nie od tego, aby przeprowadzać nie wiadomo jak skomplikowane naprawy. Kontrolowanie mechanika w ASO Dlatego też właściciele, którzy są w posiadaniu starszych aut, którym już skończyła się gwarancja, zwykle nie są zadowoleni z wizyt w ASO. Z tego względu, że albo zapłacili za dużo, albo tez dostali za mało, albo wymieniono to, co było i tak sprawne. Jak wiadomo, właściciel, który posiada nowy samochód nie przyjeżdża do drogiego warsztatu tylko dlatego, że chce. Czasem są oczywiście przypadki, że faktycznie jest święcie przekonany, że tylko w takim miejscu samochód zostanie potraktowany we właściwy sposób, ale to coraz rzadszy przypadek, niestety. Kontrolowanie mechanika w ASO Prawdziwym powodem odwiedzi warsztatu dilerskiego, jest przeważnie gwarancja wszystko dlatego by zachowała ważność, trzeba bowiem stawiać się na przegląd no i oczywiście zapłacić za wszystkie wymieniane części eksploatacyjne.

Wielu już kierowców zdziwiło się, że po przebyciu 40 tysięcy, trzeba było w nim wymienić tarcze i klocki hamulcowe. No ale wiadomo, jak trzeba, to trzeba. Jednak nie jedna część, która rzekomo jest niesprawna, nie ląduje w koszu, a w zupełnie innym aucie. Jeśli jednak jakiś świadomy klient spyta, Kontrolowanie mechanika w ASO dlaczego też wymieniono właśnie części zużyte dopiero w połowie, każdy doradca serwisowy ma gotową odpowiedź – mamy obowiązek zapewnić klientom bezawaryjną jazdę od przeglądu do przeglądu.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.