Jesteś tutaj: twojamotoryzacja.pl > Premiery > Renault Kadjar Life

Kontrolowanie mechanika w ASO

Jak wiadomo, jeśli chodzi o warsztaty dilerskie, to są one przede wszystkim od wymieniania części na nowe, a nie od tego, aby przeprowadzać nie wiadomo jak skomplikowane naprawy. Dlatego też właściciele, którzy są w posiadaniu starszych aut, którym już skończyła się gwarancja, zwykle nie są zadowoleni z wizyt w ASO. Z tego względu, że albo zapłacili za dużo, albo tez dostali za mało, albo wymieniono to, co było i tak sprawne. Jak wiadomo, właściciel, który posiada nowy samochód nie przyjeżdża do drogiego warsztatu tylko dlatego, że chce. Czasem są oczywiście przypadki, że faktycznie jest święcie przekonany, że tylko w takim miejscu samochód zostanie potraktowany we właściwy sposób, ale to coraz rzadszy przypadek, niestety. Prawdziwym powodem odwiedzi warsztatu dilerskiego, jest przeważnie gwarancja wszystko dlatego by zachowała ważność, trzeba bowiem stawiać się na przegląd no i oczywiście zapłacić za wszystkie wymieniane części eksploatacyjne. Wielu już kierowców zdziwiło się, że po przebyciu 40 tysięcy, trzeba było w nim wymienić tarcze i klocki hamulcowe. No ale wiadomo, jak trzeba, to trzeba. Jednak nie jedna część, która rzekomo jest niesprawna, nie ląduje w koszu, a w zupełnie innym aucie. Jeśli jednak jakiś świadomy klient spyta, dlaczego też wymieniono właśnie części zużyte dopiero w połowie, każdy doradca serwisowy ma gotową odpowiedź – mamy obowiązek zapewnić klientom bezawaryjną jazdę od przeglądu do przeglądu.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.