Jesteś tutaj: twojamotoryzacja.pl > Samochody używane > Łada 2103

Citroen Xsara Picasso

Citroen w drugiej połowie lat 90. XX wieku zaprojektował kompaktowy mini van. Wygląd jednobryłowca Picasso, zbudowano na zmodyfikowanej płycie podłogowej Citroena Xsara. I można tutaj powiedzieć, że szokował bardziej niż nazwisko znanego malarza w nazwie modelu. Byli oczywiście złośliwi, którzy twierdzili, że trudno jest odróżnić przód od tyłu samochodu. Jednak estetyczne kontrowersje znacznie tracą na znaczeniu, po tym jak wsiądzie się do Picasso i zacznie jazdę. Auto jest przede wszystkim przestronne, ma ogromny bagażnik – 550/1969 litrów, a także ma mnóstwo przydatnych schowków. Dzięki czemu praktycznie każdy drobiazg znajdzie dla siebie miejsce we wnętrzu, które dzięki swoim kształtom, jest tak samo niepowtarzalne jak nadwozie. Do dyspozycji mamy pięć oddzielnych i niezwykle wygodnych foteli, jak przystało oczywiście na minivana. Można je bardzo łatwo składać, przesuwać oraz demontować. Zatem stworzenie odpowiedniej konfiguracji dostosowanej do aktualnych potrzeb to zaledwie kwestia kilku minut. Citeroen zatem ujmuje przede wszystkim komfortem jazdy i znakomitym prowadzenie. Jedną z wad jakich możemy się dopatrzeć w Picasso jest skromna gama silników. Kolejna wada to nienajlepsze wykończenie przedziału pasażerskiego. Ponieważ elementy z twardego tworzywa sztucznego są niedokładnie spasowane i już w kilkuletnich egzemplarzach potrafią nieźle trzeszczeć. Koło zapasowe zostało umieszczone pod podłogą bagażnika, co pozwoliło wygospodarować tak duży kufer.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.